بهینه سازی وب سایت با سئو محلی (لوکال سئو)

درباره لوکال سئو

آیا کسب و کار شما دقیقاً در زمانی که مشتریان محلی به دنبال آن هستند نشان داده می شود؟

آیا آنها شما را از بین تمام مشاغل محلی که محصولات و خدمات مشابهی را ارائه می دهند انتخاب می کنند؟

لوکال سئو نیازمند یک رویکرد استراتژیک و هدفمند است که از سئوی عمومی متمایز است.

کسب‌وکارهایی که می‌خواهند در برابر رقبا پیروز شوند، باید مطمئن شوند که همه سیگنال‌های محلی در چشم‌انداز جستجوی محلی Google سازگار و صحیح هستند.

ما در جادوگر سئو این راهنمای جامع را ایجاد کردیم تا به متخصصان سئو محلی کمک کنیم تا درک بهتری از چشم‌انداز جستجوی محلی امروزی پیدا کنند.

Article 1 1 1

لوکال سئو چیست؟

سئوی محلی (بهینه سازی موتور جستجو) فرآیند بهبود دید موتورهای جستجو برای مشاغل محلی است. با پیروی از بهترین شیوه های SEO محلی، کسب و کارها می توانند ترافیک ارگانیک را از جستجوهای انجام شده توسط مشتریان در مناطق اطراف بهبود بخشند.

هنگامی که لوکال سئو به درستی انجام شود، به افراد اجازه می دهد تا اطلاعات مربوط به کسب و کار شما را به سرعت و به راحتی پیدا کنند و آنها را یک قدم به تراکنش نزدیکتر می کند.

چرا لوکال سئو؟

جستجوی محلی برای کسب و کارهای کوچک بسیار مهم است: ۴۶٪ از کل جستجوهای Google به دنبال اطلاعات محلی هستند.

اگر کسب و کار شما برای جستجوی محلی بهینه نشده است، مشتریان بالقوه ای را که آماده خرید در منطقه شما هستند از دست خواهید داد. به طور خلاصه، اگر می خواهید کسب و کار شما مرتبط باقی بماند، سئوی محلی بسیار مهم است.

local seo line icon seo and development vector 18237801

نکات مهم برای لوکال سئو

برای Google My Business بهینه سازی کنید.

«google my business» تبدیل به ابزار اصلی جستجوی محلی شده است. از آنجاییکه Google محتوای خود را سخاوتمندانه پشتیبانی می‌کند، تأیید می‌کند و به اشتراک می‌گذارد، Google My Business ابزاری ایده‌آل برای کمک به کسب‌وکار شما برای رفع نیازهای Google است.

برای اطمینان از بهینه‌سازی برای «Google برای کسب‌وکار من»، باید:

  • یک صفحه Google برای کسب و کار  ایجاد و تأیید کنید.
  • از Google Posts در حساب خود استفاده کنید.
  • مشتریان خود را تشویق کنید تا نظرات خود را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارند.
  • با مشخص کردن مکان، به نظرات به طور معتبر پاسخ دهید. به عنوان مثال، «ما از بازخورد شما در مورد [محصول/خدمات] در [شهر، ایالت] قدردانی می کنیم. ما برای نظرات شما ارزش قائل هستیم و مشتاقانه منتظر همکاری مجدد با شما هستیم. از تیم [نام کامل شرکت] متشکرم.»
  • اگر Google بتواند صحت کسب و کار شما را تأیید کند، موتور جستجو به طور بالقوه می تواند به کسب و کار شما با یک فضای نوار کناری مورد علاقه در جستجوی محلی Google پاداش دهد.

این کار را فقط برای سئو انجام ندهید. با بررسی و به روز نگه داشتن اطلاعات تماس و ساعات کار خود، تجربه مشتریان بالقوه را برای یافتن شما بهبود می بخشید.

در رسانه های اجتماعی شرکت کنید و پست هایی را به Google My Business اضافه کنید.

گوگل محتوای به اشتراک گذاشته شده در رسانه های اجتماعی را در حال حاضر مهم تر از همیشه می داند.

اکنون که یک صفحه زیبای «Google My Business » ایجاد کرده‌اید، آن را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید تا شبکه‌های اجتماعی و جستجو را هم تراز کنید.

اطمینان حاصل کنید که نام، آدرس و شماره تلفن شما به صورت آنلاین سازگار است.

شما باید پیدا کردن شما را برای افراد و موتورهای جستجو آسان کنید و برای انجام این کار باید NAP خود را تنظیم کنید.

رایج ترین مکان برای NAP در فوتر یا هدر سایت است. علاوه بر این، باید NAP خود را در صفحه «تماس با ما» نیز قرار دهید.NAP در لوکال سئو

NAP در لوکال سئو به چه معناست؟

NAP مخفف نام، آدرس و شماره تلفن (با کد منطقه) یک کسب و کار است. NAP باید متن HTML قابل خزیدن در سایت شما در نظر گرفته شود تا گوگل آن را با توجه به نتایج جستجوی مبتنی بر مکان بهتر نمایش دهد.

دایرکتوری ها و نقل قول های آنلاین را بهینه کنید.

تناقضاتی مانند غلط املایی، اختصارات، فقدان شماره مجموعه یا شماره تلفن اشتباه می تواند مشکل ساز باشد.

اگر Google نتواند تشخیص دهد که کدام اطلاعات در مورد کسب و کار شما صحیح است، ممکن است اصلاً کسب و کار شما را در نتایج جستجو نشان ندهد.

نکته حرفه ای: هر فهرست تکراری را که در فهرست های آنلاین پیدا می کنید حذف کنید.

یک ممیزی سئوی محلی انجام دهید.

هنگامی که اصول اولیه را به دست آوردید، ممکن است وسوسه انگیز باشد که پای خود را روی ترمز بگذارید. با این حال، سئو یک فرآیند مداوم و شهودی است. به جای توقف در آنجا یا ایجاد تغییرات ساده، انجام یک ممیزی جامع کمک می کند تا ببینید در کجا قرار دارید و برای رسیدن به اهداف خود باید روی چه چیزی کار کنید.

ممیزی لوکال سئو ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • حسابرسی Google My Business – چگونه Google My Business شما در SERP ها ظاهر می شود؟ آیا اطلاعات دقیق است؟
  • حسابرسی کنسول جستجوی گوگل – آیا سایت شما قابل خزیدن است؟ آیا خطاهایی دارد که مانع ایندکس شود؟
  • حسابرسی سئوی درون صفحه – آیا سایت شما تمام عناصر سئوی درون صفحه را که به رتبه بندی کمک می کنند، در خود جای می دهد؟
  • ممیزی استناد – آیا همه استنادهای شما در فهرست های کسب و کار برتر صحیح است؟
  • تجزیه و تحلیل رقبا – سایت شما چگونه با رقبای شما مطابقت دارد؟ آیا شکافی وجود دارد که باید آن را ببندید؟ چگونه از نظر لینک های ورودی، محتوا، طراحی و موقعیت یابی با هم مطابقت دارید؟
  • ممیزی وب سایت – عملکرد وب سایت شما چقدر است؟

ساختار پیوند داخلی خود را بهبود بخشید.

اگرچه لینک‌های خارجی که به سایت شما اشاره می‌کنند ایده‌آل هستند، تنظیم ساختار پیوند داخلی شما رتبه‌بندی SEO شما را نیز افزایش می‌دهد.

پیوند داخلی کارهای زیر را انجام می دهد:

  • پشتیبانی از ناوبری وبسایت
  • به معماری اطلاعات و سلسله مراتب وبسایت کمک می کند
  • قدرت صفحه و قدرت رتبه بندی را بین صفحات توزیع می کند

برچسب‌های عنوان، هدرها، توضیحات متا و محتوا را بهینه کنید.

وقتی نوبت به محتوا می رسد، هر پست وبلاگ سایت شما، صفحه جدیدی است که در آن عبارت جستجوی جغرافیایی را هدف قرار می دهد، و فرصتی جدید برای یافتن در صفحات نتایج موتور جستجو (SERPs).

هر بار که محتوایی را می نویسید، باید با استفاده از کلمات کلیدی با حجم بالا در URL، عنوان، هدر، توضیحات متا و متن، محتوا را برای موتورهای جستجو بهینه کنید.

نکته حرفه ای: هرچه مشخصات بیشتری به این دارایی ها اضافه کنید (به ویژه برای هر مکان کسب و کارتان)، بهتر می توانید جستجوهای محلی «نزدیک من» را بهینه کنید.

1 google serp sections

صفحات مکان را به وب سایت خود اضافه کنید.

اگر بیش از یک مکان دارید، صفحات مکان ایجاد کنید. صفحات موقعیت مکانی نام، آدرس، شماره تلفن، ساعات کاری فروشگاه، توضیحات منحصر به فرد فروشگاه، اطلاعات پارکینگ/حمل و نقل، تبلیغات، و… را در اختیار خوانندگان قرار می دهند.

محتوای محلی ایجاد کنید.

گوگل همچنان هوشمندتر می شود، به این معنی که تولیدکنندگان محتوا اکنون می توانند بیشتر برای کاربران بنویسند و کمتر برای دلجویی از موتورهای جستجو.

و در حالی که نوشتن در مورد موضوعات عمومی جمعیت زیادی را به خود جذب می کند، گاهی اوقات مهم تر است که تمرکز خود را افزایش دهید و در مورد اخبار محلی یا صنعتی بنویسید تا مخاطبان محلی را جذب کنید.

با تبلیغ گردهمایی های صنعتی محلی، اخبار، کارمندان و سایر محتوای آموزشی در وبلاگ خود، مرجع محلی صنعت خود باشید.

به محتوای برتر فکر کنید که فراتر از آن چیزی است که کسب و کار شما می فروشد.

Local SEO 1

لوکال سئو بخشی جدایی ناپذیر از هر استراتژی سئو برای مشاغل محلی است. اگر ویترین یا منطقه خدماتی دارید، سئوی محلی به مخاطبان شما کمک می‌کند هنگام جستجوی آنلاین شما را پیدا کنند. امیدواریم این مقاله در سفر خود برای به رسمیت شناختن نام تجاری و اعتبار در شبکه برای شما مفید باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده + هفت =