سفارش تولید محتوا وب سایت

منظور از تولید محتوا وب سایت چیست؟

پایگاه هاب اسپات (که مرجع اصلی آموزش بازاریابی درون گرا است)، تولید محتوا را اینگونه تعریف می کند:

تولید محتوا فرایندی است که طی آن، ایده های موضوعی جذاب برای شخصیت (پرسونا) مشتریان شما خلق می شود و بر اساس این ایده های جذاب، محتوای متنی و تصویری در قالب یادداشت های بلاگ، ویدیوها، اینفوگرافیک ها یا سایر فرمت های محتوایی، تولید شده و در دسترس مخاطبان قرار می گیرد.

انواع تولید محتوا

قیمت درج محتوا

درج محصول
۸.۰۰۰ تومان

درج مقاله
۶.۰۰۰ تومان

نمونه کار تولید محتوا

نیاز به مشاوره رایگان دارید؟

تماس در Whatsapp

تولید محتوا چیست؟

شاید این سوال عجیب باشد، چون همه ما می دانیم که محتوا چیست! اما اینجا قصد داریم یک تعریف علمی ارائه دهیم که بتواند مبنای سایر فعالیت های بازاریابی محتوایی ما قرار گیرد. زیرا بدون داشتن یک تعریف دقیق و معتبر، فهم ما از کانتنت ناقص خواهد بود و ممکن است باعث خطا و اشتباه شده و بازدهی کانتنت مارکتینگ را کاهش دهد.

ارائه یک تعریف دقیق و جامع و مانع از محتوا، بسیار سخت و چالش بر انگیز است. تعاریف متعددی از صاحب نظران مختلف ارائه شده که هر یک از یک زاویه به محتوا نگاه کرده اند. جو پولیتزی، بنیان گذار موسسه بازاریابی محتوایی، در تعریف محتوا می گوید:

محتوا، اطلاعات قانع کننده ای است که یا اطلاع رسانی کند، یا با کاربر تعامل ایجاد کند و یا سرگرم کننده باشد.

در واقع محتوا باید بتواند از طریق انتقال یک پیام، ارزشی را برای مخاطب ایجاد کند.

فرم چیست؟

فرم مثل یک ظرف است که محتوا را در بر می گیرد. هر فرم، ویژگی ها و کاربردهای خاص خود را دارد و انتخاب فرم باید آگاهانه و بر اساس «هدف محتوا، رسانه ای که قرار است محتوا در آن منتشر شود، مخاطب محتوا و محدودیت های زمانی و مالی»، انجام شود.

چهار نوع فرم اصلی برای محتوا وجود دارد:

  • متن
  • تصویر
  • صوت
  • ویدیو

گاهی به اشتباه گفته می شود که ۴ نوع محتوا داریم که شامل «محتوای متنی»، «محتوای تصویری»، «محتوای صوتی» و «محتوای ویدیویی» است. اما در واقع این موارد، انواع محتوا نیستند، بلکه انواع فرم هستند. یک کارشناس بازاریابی محتوایی حرفها ی، باید فهم دقیقی از تفاوت فرم و محتوا، داشته باشد.

تعریف تولید محتوا

۶ نکته مهم از تعریف تولید محتوا پایگاه هاب اسپات :

  • تولید محتوا، یک فرایند مستمر است. نه یک اقدام مقطعی.
  • ایده پردازی، اولین گام در تولید محتواست.
  • ایده ها باید برای مخاطبان جذابیت داشته باشند.
  • محتواها باید متناسب با ایده های برنامه ریزی شده تولید شوند.
  • محتوا می تواند در فرم های مختلفی تولید شود.
  • محتوا باید در دسترس مخاطب قرار گیرد.

اهمیت و ضرورت تولید محتوا

تولید محتوا مهمترین اقدام برای جذب مشتری در بازاریابی جاذبه ای است. وقتی شما محتوا تولید می کنید، در واقع اطلاعات مفید رایگانی را در اختیار مخاطبان قرار می دهید که ۲ نوع کاربرد مهم دارد: اول این که باعث جلب توجه مشتریان جدید می شود و دوم این که با ایجاد یک تعامل با کیفیت و موثر، باعث افزایش وفاداری و حفظ مشتریان موجود می شود.

اما فقط این نیست!

به این آمار توجه کنید تا اهمیت تولید محتوا را درک کنید:

  • بازاریابی محتوایی، ۳ برابر بیشتر از بازاریابی سنتی، مشتری جذب می کند! (منبع)
  • هزینه بازاریابی محتوایی، حداقل ۶۲ درصد کمتر از سایر روش های بازاریابی است.
  • حداقل ۶۱ درصد خریدهای اینترنتی، مستقیماً بعد از مطالعه یک محتوا انجام می شوند.
  • شرکت هایی که بیش از ۱۶ محتوا در ماه منتشر می کنند، ۳ و نیم برابر بیشتر از
  • شرکت هایی که کمتر از ۴ محتوا در ماه منتشر می کنند، بازدید جذب می کنند. (منبع)
    حدود ۶۰ درصد مردم، بعد از مطالعه محتوا درباره یک محصول، انگیزه خرید پیدا می کنند.

سوالات متداول

  • آیا کیفیت محتوا را تضمین می کنید؟

    بله. ما در جادوگر سئو بر تولید محتوای با کیفیت تمرکز داریم. اگر به هر دلیلی از کیفیت خدمات ما رضایت نداشته باشید، کل مبلغ پرداخت شده، بازگردانده خواهد شد.

  • چه مدت زمانی طول می کشد تا سفارش، تحویل داده شود؟

    مدت زمان لازم برای تولید و تحویل محتوا، بستگی به «تعداد محتوا» و «تعداد کلمات هر محتوا» در سفارش شما دارد. با تکمیل فرم سفارش در بالای همین صفحه، مدت زمان تحویل به صورت اتوماتیک محاسبه و نمایش داده می شود.

  • آیا مالکیت معنوی محتوا برای من محفوظ است؟

    نگران نباشید. ما محتوای شما را در اختیار هیچ شخص حقیقی یا حقوقی دیگری قرار نمی دهیم. ما برای حقوق مالکیت معنوی شما احترام قائل هستیم.

  • راهنمای سفارش تولید محتوا

    برای سفارش تولید محتوا، کافی است از طریق باکس های بالا اقدام کنید.

     

  • چگونه برای محتواهای خود، کلمات کلیدی انتخاب کنم؟

    بازدهی سئو محتوای شما، بستگی مستقیم به انتخاب صحیح و هدفمند کلمات کلیدی دارد. برای انتخاب بهترین و موثرترین کلمات کلیدی، لازم است با استفاده از ابزارهای کیورد ریسرچ، میزان جستجوی کلمات کلیدی مرتبط به کسب و کار خود و همچنین میزان جذب بازدید رقبای کسب و کار خود با این کلیدواژه ها را بررسی کنید. برای این کار می توانید از خدمات تحقیق کلمات کلیدی جادوگر سئو بهره مند شوید.

  • هر محتوا باید حداقل چند کلمه باشد؟

    برای سنجش ورودی شما ، ملاک ما گوگل وبمستر است. قبل از آنکه پروژه ی سئوی سایت شما شروع شود، دسترسی وبمستر به تیم جادوگر سئو داده شده و پس از آنالیز پروژه شروع می شود. حین انجام و زمان تحویل نیز میزان ورودی، جایگاه کلمات و موارد دیگر قابل رویت است.

  • آیا برای سفارش تعداد زیادی محتوا، تخفیف قائل می شوید؟

    بله. جادوگر سئو در جشنواره های تخفیف خودش برای سفارش محتوا و سئو تخفیف میدهد.

شروع گفتگو
راهنمایی نیاز دارید؟
واحد پشتیبانی جادوگر سئو
هر سوالی در مورد تولید محتوا دارید کلیک کنید و در واتس اپ با کارشناسان ما در ارتباط باشید.