سوالات متداول سئو

هرآنچه که از جادوگر سئو سوال دارید

سوالاتی که متداول هستند

اینجا به سوالات متداولی که از جادوگر سئو پرسیدید جواب داده ایم. قبل از سفارش سئو حتما بخوانید ، اگر سوالی در بین سوالات زیر نبود از بخش تماس باما درمیان بگذارید.

سوالات قبل از خرید

  • ماندگاری ورودی تنها در زمان انجام پروژه است؟

    اگر سایت شما نوپاست و به تازگی راه اندازی شده، یک زمان اولیه برای قوی شدن و بالا آمدن در کلمات کلیدی های هدف نیاز دارد. چون تمامی فرآیند طبیعی انجام میشود و هیچ گونه فعالیت سیاهی در حین فرآیند وجود ندارد، به شرطیکه مدیر سایت کار اشتباهی انجام ندهد جایگاه ها تغییری نمی کنند.

  • سایت ندارم؟ چکار کنم؟

    اگر سایت ندارید و میخواهید فروش آنلاین خود را هرچه سریع تر شروع کنید؛ تیم جادوگر سئو مشروط به سفارش پروژه سئو، طراحی سایت شما را به رایگان انجام میدهد و فرآیند سئو را به محض اتمام طراحی سایت توسط تیم شروع میشود. فقط کافیست تا سفارش سئوی خود را ثبت کرده و اعلام کنید.

  • حتما پس از اتمام پروژه باید تمدید کنم؟

    برای پیشرفت پروژه و وسعت دادن به دامنه کلمات کلیدی و وروی شما بهتر است تا پروژه خود را به سرویس تعداد ورودی بالاتر ارتقا دهید. اما اگر تمایلی به ادامه همکاری بعدی با جادوگر سئو نداشتید میتوانید همکاری را به زمان دیگری که آن را مناسب تر دیدید موکول کنید.

  • سئو بر اساس ورودی یعنی چی؟

    این نوع سئو بروزترین روش برای ظاهرشدن در کلمات کلیدی هدفمند است. هر کلمه کلیدی یک تعداد سرچ و ورودی می دهد و شما براساس میزان ورودی که سفارش میدهید، سایت برروی کلماتی بالا می آید که آن تعداد میزان ورودی شما را تامین کند.

  • یک مثال درباره سئو با این روش بزنید

    اگر شما سئوی ۱۰۰ ورودی گوگل را خریده باشید و سایت شما درباره فروشگاه مانتو باشد، کلمه “خرید مانتو در تهران” ۵۰ ورودی در روزانه به سایت شما میدهید و طیف کلمات دیگر مثل خرید مانتوی مجلسی در تهران ۱۰ ورودی دیگر به شما اضافه میکند که جمع تمام ورودی از کلمات به ۱۰۰ ورودی در روز می رسد.

  • از کجا بفهمیم تعداد وروی ما چقدر است؟

    برای سنجش ورودی شما ، ملاک ما گوگل وبمستر است. قبل از آنکه پروژه ی سئوی سایت شما شروع شود، دسترسی وبمستر به تیم جادوگر سئو داده شده و پس از آنالیز پروژه شروع می شود. حین انجام و زمان تحویل نیز میزان ورودی، جایگاه کلمات و موارد دیگر قابل رویت است.

سوالات مرتبط با مالی

  • پیش پرداخت و تحویل چک ها باید یکجا باشند؟

    بله ، برای شروع پروژه های بالای ۱۰۰۰ ورودی گوگل باید حتما پیش پرداخت به صورت کامل پرداخت شده و چک ها تحویل واحد مالی شود تا تیم سئو بتوانند پروژه شما را شروع کنند.

  • امکان قرارداد بستن حضوری وجود دارد؟

    به دلیل حجم بالای پروژه های سئو و رسیدگی به آنها امکان قرارداد بستن حضوری وجود ندارد. شما هرجای ایران یا کره خاکی که باشید می توانید از صفحه قرارداد، و به صورت آنلاین با تیم ما قرارداد ببندید.

  • چطور به شما اعتماد کنم؟

    اگر اعتماد کافی به تیم ما ندارید ، میتوانید نمونه کارهای قبلی ما را از صفحه نمونه کار مشاهده کنید.

  • برای پروژه های زیر ۱۰۰۰ ورودی شرایط اقساطی ندارید؟

    تمامی قیمت ها سعی شده با رعایت شرایط جامعه فعلی و توان پرداخت کسب و کارها بسته شود، شرایط اقساطی برای ۱۰۰۰ ورودی به بالا بوده و طبق صفحه شرایط اقساط سئو انجام می شود.

  • پروژه ی بالا ۱۰۰۰ ورودی میخوام شرایط اقساط چگونه است؟

    صفحه شرایط اقساط سئو را مطالعه فرماید تا از شرایط دقیق پرداخت باخبر شوید. لازم به ذکر است تمامی فرآیند گفته شده در این صفحه باید انجام گیرد تا پروژه شروع شود.

  • توان پرداخت ندارم ...

    اگر سرویسی را که میخواهید خرید کنید بالای ۱۰۰۰ ورودی است و توان پرداخت ندارید میتوانید از طریق صفحه شرایط اقساط سئو آن را پرداخت کنید. در غیر اینصورت میتوانید سرویسی را متناسب با بودجه خود تهیه کنید.

سوالات مرتبط با انجام پروژه و پشتیبانی

  • واتساپ و تلگرام پیام دادم برای پیگیری کارم اما جواب ندادند...

    تمامی پیگیری های خود را از طریق سامانه مشتریان انجام دهید و شماره های اعلام شده تنها برای مشتریان و سوالات قبل از خرید می باشد لطفا دقت فرمایید. 

  • هنوز نتیجه ای دریافت نکردم!

    اگر منظورتان میزان ورودی سفارش داده شده است، باید مدت پروژه تان طی شود تا میزان ورودی مد نظر برای سایت شما ثابت شود. اگر منظور فروش است باید طراحی تجربه کاربری، رابط کاربری و سیکل برخورد با مشتریان خود را بررسی کنید.

  • جلسه حضوری نیاز دارم...

    با توجه به حجم کاری بالای تیم جادوگر سئو، امکان جلسه ی حضوری برای آموزش، ارائه گزارش یا هرچیز دیگر وجود ندارد. تنها راه ارتباطی ما با مشتریان از طریق سامانه مشتریان می باشد. 

  • چطور با تیم پشتیبانی ارتباط بگیرم؟

    برای ارتباط با تیم پشتیبانی ، تمامی ارتباط ها به صورت محرمانه از طریق سامانه مشتریان جادوگر سئو انجام میشود. جهت ورود اینجا را کلیک کنید. (باید به حساب کاربری خود وارد شوید)

  • گزارش سئو از چه طریقی قابل مشاهده است؟

    گزارش سئو از طریق سامانه گزارش سئوی جادوگر سئو اطلاع رسانی میشود. لینک آن طی تیکت توسط پشتیبانی از طریق سامانه ارسال می گردد.

  • آیا می توانم کلمات کلیدی مد نظرم را اعلام کنم؟

    آنالیز سایت و کلمات کلیدی هدفمند توسط تیم سئو انجام میشود، اما شما میتوانید این موارد را از طریق ارسال تیکت در سامانه مشتریان به تیم جادوگر سئو اعلام کنید. نتیجه پس از بررسی اعلام می شود.

شروع گفتگو
برای سئو نیاز به راهنمایی دارید؟
هر سوالی که درباره سئو دارید
از ما بپرسید
کارشناسان پشتیبانی در اولین فرصت جواب شما را میدهند.