قیمت سئو
اگر دنبال نتایج ماندگار گوگل
و سایر موتورهای جستجو هستید
و اگر دنبال ایجاد فرصتی برای فروش یا دیده شدن ….
موفقیت در فضای آنلاین، یک قدمی شماست…
اگر دنبال نتایج ماندگار گوگل
و سایر موتورهای جستجو هستید
و اگر دنبال ایجاد فرصتی برای فروش یا دیده شدن ….
موفقیت در فضای آنلاین، یک قدمی شماست…
برخی از شرکت های سئو بر اساس مشاوره اعلام قیمت می کنند و برخی دیگر بر اساس خدماتی که انجام می دهند فاکتور ایجاد می کنند. بعضی از شرکت ها بر اساس کلمه کلیدی قیمت سئو را مشخص می کنند و برخی شرکت ها بر اساس میزان ورودی روزانه از گوگل تعرفه را اعلام می کنند. ما در جادوگر ، قیمت سئو را ترکیبی از موارد مختلف در قالب پکیج های مختلف اعلام کرده ایم. لازم به ذکر است قیمت اعلام شده شامل تولید محتوا و سئو داخلی نمی گردد و تنها برای سئو خارجی وب سایت تنظیم شده است. اگر برای رشد سایتتان به سئو داخلی نیاز داشته باشید می توانید از بخش مربوطه سفارش خود را ثبت نمایید.
قبل از اینکه در مورد تعرفه سئو صحبت کنیم باید در نظر داشته باشیم که روشهای مختلفی برای انجام خدمات سئو وجود دارد. فعالیتهای سئو که مطابق با قوانین و راهنمایی های گوگل انجام می شود را سئو سفید می نامند، برخی از مواردی که در سئو سفید از اهمیت بالایی برخوردار هستند بهبود کیفیت طراحی سایت از نظر سرعت لود شدن صفحات، خروجی قالب، تجربه کاربری، نحوه نمایش سایت روی موبایل، ارتباط داخلی صفحات و… است و همچنین تولید محتوای مفید برای کاربر در سئو سفید از اهمیت بالایی برخوردار است.
روش های سئو سیاه شامل مواردی می شود که خارج از قوانین گوگل است و اگر گوگل متوجه شود که وبسایتی از این روش ها برای بهبود رتبه سایت خود استفاده می کند، آن سایت را جریمه می کند. استفاده از سئو سیاه می تواند همه زحمات شما بر روی سایت را هدر دهد و باعث نابودی رتبههای سایت شما شود.
تشخیص اینکه سئو کار از چه روشی استفاده میکند، شاید در ابتدا کار سادهای نباشد، اما نوع قراردادهای سئو و همچنین هدفگذاریهایی که انجام میشود میتواند تا حدود زیادی این موضوع را مشخص کند. به عنوان مثال قراردادهایی که صرفا بر اساس رتبه گرفتن سایت روی کلمات کلیدی بهخصوص انجام میشود و تسویه قرارداد در هنگام کسب رتبه در صفحه اول گوگل است (یا رتبه خاصی در گوگل) قطعا منجر به این موضوع خواهد شد که سئو کار از روش های سیاه مانند خرید بک لینک و… برای بهدست آوردن نتیجه استفاه کند. زیرا در صورت استفاده از روشهای صحیح و اصولی نمیتواند پروژه را به نتیجه مناسب برساند و مجبور است که چنین کاری بکند!
پروژههایی که بر مبنای سئو سفید منعقد میشود به صورت درازمدت و سالانه هستند و شخصی که کار سئو سایت شما را انجام میدهد کاملا شفاف به شما گزارش میدهد که وضعیت سایت به چه صورت است و چه برنامهای برای توسعه آن دارد. از طرف دیگر با افزایش اعتبار سایت در گوگل، رتبه سایت در مجموعه مختلفی از کلمات کلیدی بهبود مییابد و به دلیل ادامهدار بودن قرارداد، سئو کار میداند که اگر از روشهای سئوی سیاه استفاده کند وضعیت سایت نابود میشود و دلیلی برای این کار وجود ندارد. بنابراین هزینه قراردادهای سئو با توجه به نوع پروژههای انجام شده و همچنین نوع خدماتی که کارفرما از مجری دریافت میکند متفاوت است و نمیتوان به طور کلی هزینه شرکتهای مختلف را با هم مقایسه کرد.
بنابراین در اولین مرحله باید مطمئن شوید که
پس از اینکه هدف خود را مشخص کردید، با توجه به نوع خدمات سئو که به شما ارائه میشود می توانید هزینههای مختلف را با در نظر گرفتن کیفیت شرکتهای سئو با هم مقایسه کنید. برای برآورد تعرفه سئو سایت، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.
این شیوه براساس تعداد ورودی برآورد و قیمت داده میشود. عموما این روش برای سایت های محتوایی بوده و به این علت براساس تعداد ورودی قیمت داده میشود که ملاک اصلی درآمدزایی وبسایت های محتوایی براساس افزایش ترافیک سایت از طریق گوگل و سایر راه ها می باشد. به همین خاطر اعلام قیمت براساس کلمه کلیدی نمیتواند یک روش مناسب باشد چراکه هزینه های زیادی را میتواند به مدیر سایت متحمل کند.
شیوه اعلام هزینه بسیاری از شرکتهای سئو بر این اساس است که با توجه به کلیدواژه اعلامی از سوی شما، اعلام هزینه میکنند. این کار نشان دهنده این موضوع است که این شرکت ها هنوز اطلاعات کافی در زمینه سئو ندارند که گوگل با توجه به چه معیارهایی رتبه یک سایت را بالاتر از سایت دیگر در نظر میگیرد. با این روش شرکت سئوکار خود را موظف میکند تا به هر نحو ممکن سایت را روی عبارت موردنظر بالا بیاورد و در نتیجه مجبور است برای عمل به تعداتش از روشهای خطرناک و در اصلاح سئو سیاه استفاده کند. در صورتی که صاحبان کسب و کار باید بدانند این روش شاید باعث شود که به صورت موقت در صفحه اول گوگل قرار گیرند، اما مطمئنا حضور آنها در صفحه اول گوگل نه تنها دائمی نخواهد بود، بلکه از طریق گوگل جریمه خواهند شد و اثرات منفی سئو به مراتب بیشتر از اثرات مثبت آن خواهد بود.
علاوه بر این موضوع معمولا مدیران شرکت ها بر حسب اطلاعات ناکافی در مورد کلمات کلیدی، انتخاب درستی برای کلمات کلیدی زمینه کاری خود نخواهند داشت. این به عهده شرکت سئو است که بتواند با تحلیل درست در بازار رقابت کسب و کار و تحقیق در مورد عباراتی که در زمینه فعالیت خاص بیشترین جستجو را در میان کاربران دارد، بهترین پیشنهادها را به مشتری ارائه دهد. با توجه به اینکه انتخاب کلمات کلیدی درست نیازمند صرف زمان و دقت زیاد است، متاسفانه خیلی از شرکتهای سئو که به صورت تک کلمهای کار میکنند به این موضوع توجه کافی ندارند. لازم به توضیح است این روش کار سئو به غیر از ایران در هیچ کجای دنیا کاربری ندارد!