بهترین افزونه های سئو در گوگل کروم برای افزایش رتبه وب سایت

چگونه افزونه های سئو می توانند مفید باشند؟

افزونه‌های سئو می‌توانند در تحقیقات کلمات کلیدی، بهینه‌سازی سئوی درون صفحه، بررسی رتبه‌بندی و سایر جنبه‌های مرتبط با سئو به شما کمک کنند.

اکثر کارشناسان (۲۶.۸٪) که مورد بررسی قرار گرفتند از برترین افزونه های سئو در گوگل کروم برای سئو داخلی استفاده می کنند. اکثریت نزدیک، ۱۹.۸٪ و ۱۹.۴٪ به ترتیب از آنها برای بررسی رتبه و سئو فنی استفاده می کنند.

بسیاری از افزونه های سئو در گوگل کروم که در بخش بعدی به آنها خواهیم پرداخت، می توانند برای بیش از یک عملکرد به شما کمک کنند. اگر نه، می‌توانید از چندین افزونه برای تغییر مرورگر استفاده کنید تا آنچه را که به دنبال آن هستید نشان دهد.

به عنوان مثال، اکثر پاسخ دهندگان به نظرسنجی ما – حدود ۶۳٪ – از ۲ تا ۵ افزونه SEO Chrome استفاده می کنند. حدود ۲۰٪ نیز بین ۶-۱۰ پسوند استفاده می کنند. به ندرت تعداد انگشت شماری از مردم از یک افزونه سئو در یک زمان استفاده می کنند.

۱۰ افزونه سئو در گوگل کروم که باید امتحان کنید

بیایید اکنون فهرستی از افزونه‌های سئو در گوگل کروم را که توسط متخصصان توصیه می‌شود، به شما ارائه دهیم که دوست خواهید داشت:

۱-  SEO Quake

SEO Quake یک انتخاب محبوب در میان مشارکت کنندگان ما برای بهینه سازی سئوی درون صفحه است. بروز رسانی سریع: سئوی درون صفحه شامل اقداماتی در سایت شما برای بهینه سازی آن برای رتبه بندی بهتر است. به عنوان مثال، افزودن کلمات کلیدی مناسب، نوشتن توضیحات متا و غیره.

این افزونه داده های مربوطه (بک لینک ها، دامنه و اعتبار صفحه، ترافیک ماهانه و غیره) را مستقیماً در SERP نمایش می دهد.

همچنین می‌توانید تعیین کنید که گوگل در مورد یک SERP خاص مانند اهمیت محتوا، اعتبار صفحه و غیره روی چه معیارهایی تمرکز می‌کند. وقتی صحبت از بازاریابی از طریق سئو به میان می‌آید، این داده‌های اضافی می‌تواند همان چیزی باشد که شما برای رتبه‌بندی بالاتر از رقبای خود به آن نیاز دارید.

به طور خلاصه، برای همه بازاریاب هایی که نیاز به یک مرجع سریع دارند تا درک درستی از “امتیاز” سئو یک صفحه داشته باشند، ضروری است!

۲- Ubersuggest

Ubersuggest یکی دیگر از افزونه های سئو در گوگل کروم برای بهبود سئو سایت شما است. به زبان ساده، این ویژگی بسیاری از (اگر نه همه) ویژگی های مهمی را که شما در یک افزونه SEO به دنبال آن هستید پوشش می دهد.

کارشناسان این افزونه را بهترین افزونه برای تجسم زنده در معیارهای جستجو می نامند. با توجه به اینکه راه‌اندازی آسان، استفاده آسان، و برای درک بی‌نقص عملکرد کلیدواژه ضروری است.

۳- MozBar

افزونه‌ای که معیارهای جستجو، رتبه‌بندی وب‌سایت و تقریباً هر جنبه دیگری از سئوی درون صفحه را به شما نشان می‌دهد.

Moz یا Mozbar به شما اجازه Doman را برای هر سایتی در نتایج جستجوی شما می دهد. این باعث می‌شود «اگر می‌خواهید بدون خروج از صفحه نتایج جستجو، فضای رقابت را درک کنید، ابزار مفیدی است».

هر جستجویی که با Moz در محل انجام می شود، یک فرو رفتن عمیق در چشم انداز SEO است. شما رتبه بندی DA، ترافیک وب و اطلاعات پیوند را یکجا دریافت می کنید.

همچنین با ظاهر صفحه جستجو تداخل ندارد. و لازم نیست روی آن کلیک کنید یا آن را تغییر دهید زیرا خودکار است. این کار سئو را آسان می کند.

شما می‌توانید به سرعت ابرداده‌ها را در یک صفحه وب مشاهده کنید: تگ عنوان، متا تگ، H1s و H2s و موارد دیگر، به علاوه اعتبار دامنه سایت (و DAهای وب‌سایت‌های دیگر را وقتی به SERP نگاه می‌کنید) را ببینید.

برای آژانس‌ها، مشاوران و فریلنسرهای سئو، MozBar می‌تواند به ایجاد موارد قانع‌کننده برای جلب مشتریان کمک کند. زمانی که به مشتریان نشان می‌دهیم چگونه می‌توانند عناصر درون صفحه خود را بهینه کنند بسیار مفید بوده است – راست کلیک کردن و ضربه زدن به Inspect معمولاً مشتریان را گیج می‌کند، اما نشان دادن داده‌های تمیز به آنها کمک می‌کند بفهمند چه چیزی بر سئوی سایتشان تأثیر می‌گذارد.

۴- Detailed SEO Extension

برنامه Detailed SEO Extension  به شما امکان می‌دهد در یک نگاه محتوای عنوان و توضیحات متا و طول، فهرست‌بندی URL، URL متعارف، ساختار عنوان و بسیاری از بینش‌های دیگر را ببینید که می‌تواند برای شناسایی فرصت‌های بهبود مفید باشد.

به عبارت دیگر، شما به راحتی می توانید راه هایی را برای بهینه سازی سئو داخلی با استفاده از این افزونه سئو شناسایی کنید.

۵- META SEO Inspector

افزونه META SEO Inspector یکی از بهترین ها است. این افزونه فوق العاده برای به دست آوردن اطلاعات در یک نگاه در مورد فراداده یک URL مفید است.

مجموعه‌ای از اطلاعات فنی که برای سئو بسیار مهم هستند، مانند برچسب‌های متعارف، طرحواره، ساختارهای سرصفحه، توضیحات متا، متن جایگزین تصویر و موارد دیگر را با یک کلیک می‌بینید.

و این چیزی است که هیچ یک از افزونه‌های برتر SEO Chrome به اشتراک گذاشته شده تاکنون ارائه نکرده است: همچنین می‌توانید نتایج را برای اشتراک‌گذاری آسان با تیم یا مشتریان خود صادر کنید.

علاوه بر این، افزونه نیازی به پرداخت یا اشتراک ندارد، و استفاده از آن فوق العاده آسان است، بنابراین انتخاب عالی برای اسکن سریع یک سایت است.

۶- SEO Minion

توصیه دیگری که به شما کمک می‌کند سئوی درون صفحه خود را تقویت کنید، افزونه SEO Minion Chrome است.

وقتی به یک وب‌سایت نگاه می‌کنید و می‌خواهید اطلاعات سریع را در یک نگاه ببینید، می‌توانید از مینیون سئو برای بررسی عناصر روی صفحه مانند متن جایگزین، متا، لینک‌ها و لینک‌های شکسته و غیره استفاده کنید.

این بسیار مفید است که بتوانید این اطلاعات را در یک برنامه افزودنی، دقیقاً روی صفحه نمایش خود، بدون نیاز به باز کردن نرم‌افزار/پلتفرم‌های سئو و حفاری عمیق، بخوانید.

۷- Keyword surfer

یکی از برترین افزونه های سئو در گوگل کروم که به تحقیقات کلمات کلیدی کمک می‌کند. و ابزاری مفید می باشد که داده‌های جستجوی کلمه کلیدی را مستقیماً به رابط Google وارد می‌کند.

Surfer ترافیک ماهانه و تعداد کلمات کلیدی را زیر نتایج جستجوی Google اضافه می‌کند، به علاوه یک نوار کناری که ایده‌ها و حجم کلمات کلیدی مرتبط را ایجاد می‌کند.

اگر می‌خواهید اطلاعات سریعی در مورد آنچه مردم در مورد محصولات یا خدمات اصلی جستجو می‌کنند، داشته باشید، این ابزار عالی است. این یک راه سریع برای اندازه گیری رقبا، گسترش استراتژی برنامه ریزی کلمات کلیدی و تجزیه و تحلیل تراکم کلمات کلیدی است.

به علاوه، این افزونه کاملا رایگان است!

۸- Keywords Everywhere

یکی دیگر از برنامه‌های افزودنی محبوب سئو برای تحقیقات کلمات کلیدی، Keywords Everywhere است.

به عبارت ساده، کلمات کلیدی در همه جا تعیین می‌کند که کدام کلمات و عبارات در هنگام انجام تحقیقات کلمات کلیدی برای مقالات محبوب‌تر هستند.

هنگامی که برنامه افزودنی را نصب کردید (و در نسخه رایگان قرار گرفتید)، کافی است به Google بروید و یک درخواست جستجو کنید. هنگامی که صفحه نتایج نشان داده شد، KE لیستی از کلمات کلیدی مرتبط، عبارات دم بلند و کلمات کلیدی را که «مردم نیز جستجو می‌کنند» ارائه می‌کند.

این باعث می شود افزونه گزینه خوبی برای شناسایی و ایجاد لیستی از کلمات کلیدی طولانی و مرتبط برای افزودن به محتوای خود باشد. اگر تازه شروع کرده اید و اعتبار دامنه سایت شما پایین است، برای شروع رتبه بندی باید به این کلمات کلیدی تکیه کنید.

در واقع، ورودی‌های «افراد نیز جستجو می‌کنند» می‌تواند ایده‌هایی را برای محتوای جدید برای افزودن به تقویم تحریریه شما ایجاد کند.

همچنین نموداری از «داده‌های روند» جهانی آن کلمه کلیدی را نشان می‌دهد که به سال ۲۰۰۴ بازمی‌گردد، بنابراین می‌توانید تصور بهتری از چگونگی محبوبیت کلمه کلیدی در طول زمان داشته باشید.

برای بهتر کردن اوضاع، Keywords Everywhere همچنین وب‌سایت‌های موجود در آن صفحات نتایج را تجزیه و تحلیل می‌کند و میانگین ترافیک ارگانیکی را که در ماه دریافت می‌کنند (برای آن URL و کل سایت) و تعداد کل کلمات کلیدی که URLها و سایت‌ها رتبه‌بندی می‌کنند فهرست می‌کند.

وقتی می‌خواهید استراتژی سئوی خود را بهبود ببخشید و بفهمید که چگونه رقبایتان در گوگل از شما پیشی گرفته‌اند، این نوع داده‌ها می‌توانند ارزشمند باشند.

۹- FATRANK

یکی دیگر از افزونه های سئو در گوگل کروم FATRANK می باشد که یک افزونه مرورگر بررسی رتبه است. و برای وارد کردن هر کلمه کلیدی و بررسی رتبه‌بندی زمان واقعی بر اساس کشور برای هر وب‌سایت توصیه می‌شود.

همچنین می توان هنگام جستجوی مشتریان جدید سئو از این موضوع استفاده کرد، زیرا داشتن اطلاعاتی در مورد رتبه بندی/عملکرد فعلی یک برند اغلب فاکتور شوک خوبی دارد.

با کمک این الگوی داشبورد رایگان موقعیت جستجوی خود را بهبود بخشید، رتبه سایت خود را دنبال کنید. این افزونه موقعیت‌های صفحه، میانگین موقعیت جستجو، نتایج جستجو و همچنین کلیک‌ها را به شما می‌دهد.

۱۰- SEO SERPTrends

این افزونه مفید جستجوهای شما را ردیابی می‌کند و اگر جستجوی یکسانی را چندین بار انجام دهید، حرکت رتبه‌بندی را مستقیماً در نتایج موتور جستجو نشان می‌دهد.

این باعث می شود که آن را به یک برنامه افزودنی عالی برای بررسی نقطه ای برخی از مهم ترین کلمات کلیدی خود و انجام تجزیه و تحلیل رقبا در لحظه تبدیل کند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *